... Kärlek ...

... Kärlek ...

söndag 13 september 2009

Moderkakamys <3

Ja, det har de varit hela dagen lång!! Vi började 9 imorse ... Konkade, röjde, slängde och gjorde fint! Vi käkade lunch, åt B&J till efterrätt i njutningens tystnad :) Planerade hennes nya hem och det blev visst en hel del för oss här hemma oxå :-) tokigt ... Fiiiiint kommer det att bli!!

Pojkarna har varit ute å "krigat" idag och dom är verkligen trötta hjältar :) Bergsklättring eller vad dom surrade om. Joel skulle så stort laga middag ... hm, de blev sallad från Gula Villan :-) Han får komma tillbaka å laga den imorrn istället...

Dom flesta liljorna har slagit ut, luktar så gott å dom är SÅ fina. Tror jag ska åka in till Hötorget varje lördag vid halv fem-tiden ;)

Kvällen hos Marina & Pierre igår va jättemysig!! Massa skratt å hjärteprat blev det - Tack för att ni finns!! <3

Nu blir det slappkväll...

7 kommentarer:

Tommytott sa...

Tack för kommentaren! Kul att du med har blogg, du länkas numera på min blogg! KRAM Tommy

Jessica sa...

Hej...
Hittade din blogg via Tommys..
Hoppas allt e bra..
Kram Jessica

Malin sa...

Moderkakamya??? Låter inte mysigt i mina öron ;o) Men men alla är vi olika...;o)

Malin sa...

mys ska det ju va´...

Lindy sa...

Jaa, eller så kan man om man heter Malin välja att tolka de på de viset som bara du kan :)

Tommy sa...

Intervjun gick fint.
Dom ska kolla referenser med min nuvarande chef och min förra, så nu håller jag tummarna..

Tommy sa...

Det är ett LSS boende! Personalen har överfallsalarm och hela kitet ..
Just nu jobbar jag inom malmöes enda demens team, som lapscare planerare, undersköterska och vikarierande samordnare.