... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 24 september 2009

Barnen

Torsdag ojämn vecka betyder sista kvällen med barnen för en vecka :/ Blandade känslor, skönt att få göra precis de jag vill men tomt och tyst...
- Maaammaaaa veeetuuuu, ääähm veeeetuuu ... Kan man ju inte annat än le :)
Utvecklingssamtal med Albin idag, i stort sett väldigt stolt över honom men det finns några svarta moln som vi behöver jobba med. Svårt att sitta still och inte störa dom andra, kan tydligen inte gå i led heller utan att göra dumma saker :/ Han är ju vääärldens snällaste å goaste pojke så dom där dumheterna ska vi nog få ur honom!! Svenskan å matten är han istället supersuperduktig i ... Kan ni inte ge mig lite svårare matte frågar han hela tiden :) Till mig säger han - du kommer nog aldrig kunna hjälpa mig med matten mamma ... å de har han nog absolut rätt i :)
Ikväll har han en kompis hemma, vi har käkat nachotallrik med tända ljus överallt ... myser å pratar, då trivs jag!!

2 kommentarer:

Tommy sa...

Tid att uppdatera igen Värsting!

Hoppas du fortsätter att läsa min blogg dagligen ,jag begöver flera läsare ..:)

Tommy sa...

Tid att uppdatera igen Värsting!

Hoppas du fortsätter att läsa min blogg dagligen ,jag begöver flera läsare ..:)