... Kärlek ...

... Kärlek ...

fredag 18 september 2009

Helg ...

Väldigt skönt med helg ... Även bättre att det är barnhelg oxå, längtar efter mina hjärtan! Älsklingen slutar tidigt och sen ska hela familjen utom Albin :/ åka ut till landet. Mamma, pappa, Lena, brudarna, jag å älsklingen... Albin har fotbollsturnering imorrn så han får jag imorrn eftermiddag. Första gången för pappa å Lena så det ska bli kul och visa vårt andningshål - vår frihet... Där är det mysbralla för hela slanten och inga måsten. Massa ljus, filtar och öppen brasa! Där får man bara vara....

Jag ska hjälpa Magnus på hans nästa vecka då han har jobb i Täby, betyder då att jag får ha barnen xtra länge <3 Jobbar dock till 18 ons och kväll torsdag så det måste vi fixa på nå vis... Frågar nog pappa om han kan hjälpa till.

Barnen har oxå klarat sin månad av godisförbudet, vilket innebär att dom ska få en hundring var av mig å Magnus. Det va Albins idé som brudarna hakade på, även Dite på våran helg men hemma hade hon ätit godis sa hon så då gills de ju inte. Kanske skulle hon pröva igen, hon visste inte riktigt :) Dom längtar verkligen efter godis nu :) När jag jobbade kväll å träffade på dom så var det ungefär de första dom sa - när vi kommer till får vi gooodis mamma :)

Imorrn kommer Kumlinarna å Joel över för grillning - mucho najso!! Marina å Pierre fyllde år i veckan så jag föreslog att dom skulle lämna hit Angelo och gå ut å mysa ensamna, vilket dom ska göra! Blir första gången han sover här men det ska nog gå bra!

Trevlig helg på er...

1 kommentar:

Jessica sa...

De e underbart me helg =) Fast de känns som om ja ha de hela tiden!!