... Kärlek ...

... Kärlek ...

lördag 25 juli 2009

Tacksam

Nu har jag varit i centrum och överpussat mina älsklingar :-D
Mamma kom oxå ner så hon fick sin lilla dos... Alvas glasögon hade gått sönder så vi skulle till optikern. Som tur va hade dom ett par till likadana så dom bytte bara ut istället för att måsta skicka iväg. Vi tog en fika så länge. Jätteskönt att allt funkar så bra mellan oss alla nu, de va jag, mamma, barnen å Magnus - Underbart härligt... Vi pratade lite hämtning å lämning vid bröllopet. Har man inte varit med om de kan man inte ana lättnaden och glädjen när allt funkar!

Efter barnen å Magnus åkt gick jag å mamma till B-Young för att kolla om de fanns nå festklänningar jag kunde trycka ner min otympliga kropp i :) Den som både jag å mamma fastnade för va sådär frustrerande nära och faktiskt så himla fint den hade passat :/ Vad är en bal på slottet... Vi hittade en nästbäst klänning, örhänge och halsband till där mamman va världens bästa å betalade halva *TACK snälla rara mamma* Men FAN att jag inte kunde ha den andra *stampar foten i golvet*

Igår var vi till Elin å Calle å hälsade på, jättemysigt å Danne fick sig en massage :) Såg lite "illa" ut å vi skrattade när han knäppte ihop skärpet på byxan, såg lite så där mysmojsigtrött ut å frustade - fy fan så skönt de va :)) Dom bodde jättefint iaf trots tråkiga saker som dom förra ägarna hade gjort! Man undrar ju hur folk tänker!!
Vi åkte därifrån då de va dags för deras "egentid" ;) och hälsade sedan på hos Kumlinarna, vilken kväll - 6 bra vänner på en å samma kväll, jag är lycklig lottad och evigt tacksam för de!
Imorrn drar vi å Kumlinarna på semester tillsammans vilket ska bli SÅ kul!! Albin ser nog mest fram emot de - kompisen Hampus! :) Inte baaara tjejer :)

Snart ska jag möta upp min Eva, ta tåget till Söder, gå in på nå ställe som faller oss i smaken. Käka gott, dricka gott å PRATA ...prata, prata å prata :) Vi har nu känt varandra i 4.5 år och detta har vi aldrig gjort. Svårt med alla barn vi har :) Förra gången det skulle bli av blev en av hennes knoddisar sjuk men NU ska de bli av och SOM jag längtar!!

1 kommentar:

Syster sa...

Hoppas kvällen blev mysig med god mat och mycket tjatter.
Fan syster, du måste bli bättre på att uppdatera!
Lav ja!