... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 14 juli 2009

Semesterväder

Grått å mulet, blir ju tyvärr så att humöret härmar :/
Idag på förmiddagen kommer Malin med barn, ska bli trevligt å avverka lite cigg, kaffe å skitsnack med henne!
Efter de åker vi nånstans och försöker hitta skjorta till Danne och Albin.
Jag har verkligen letat efter linnebraller!! Stockholm (ganska många ställen för att vara jag med min körkortsbeggränsning), nätet, Göteborg och väldigt många ställen på väg hem från Göteborg. Inga linnekläder överhuvudtaget så långt ögat når :/
I helgen skulle vi ut till landet, jag åker på fredagen till Maxi för att handla maten - vad hittar jag där??? Linnebraller :)
Ringarna måste vi oxå lämna in - knacka in Dannes, putsning och gravering...
Tjejernas klänningar är fixade :-D Dom kommer DÖ tror jag å mamma :)
De Maya frågade va - kommer vi få ha riiiktiga klänningar när vi gifter oss med Danne? Jag tänkte först inte ha de, att alla mer eller mindre skulle vara i samma tema - såklart ... de é ju de som é tanken med tema :) Jaja, iaf... Sen Maya frågade de så förstod jag ju hur prinsessaktiga dom vill va. Dom ska visserligen bara va med 20 min å sen på fotograferingen, men så kan jag inte tänka! Det här ska bli ett minne för livet, självklart med Danne å mig i fokus men absolut för barnen oxå. Det kommer ju bli ett sånt himla fint minne för dom - förhoppningsvis :)! Dom kommer bli SÅÅÅ fina våra barn!!!! :-D :-D :-D Gud vad jag längtar till att se deras min!

Min stora älskling, Albin, har tappat sin första tand!!! :) Äntligen...som han längtat efter de! Första saken i hans liv där jag inte fick vara med första gången, de kändes faktiskt ska jag erkänna. Magnus tog en bild med mobilen och mms:ade så jag fick se gluggen :)

Nu är det bäst att jag hoppar in i duschen så jag hinner bli klar innan Malin kommer...

1 kommentar:

Syster sa...

Pluttarna blir så stoooora!!!
Saknar er!
Kram