... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 23 juli 2009

Ringarna

Nu har vi varit i Södertälje å hämtat ringarna .... såååå fina :) Kvalitén på kameran suger (JAG ÖNSKAR MIG EN SYSTEMKAMERA) ;-D ...Men dom är iaf jätteskinande blanka å fina... Inknackning 2 strl på Dannes ring, gravering och putsning; 650:- Trodde inte våra öron!! Vi hade tippat på bra mkt dyrare - tack för de...



På lördag är det bara 4 veckor kvar ... längtar galet mkt efter att få bli Fru Dan Angseryd :-D Helgen efter ska vi på bröllop, mkt trevligt!! Danne gör upp en scen - hejsan hej, trevligt .. ja, här är min fru, min FRU Linda :-D
Det låter mkt bättre när mannen säger så än vi av nån konstig anledning ...
Hej, här är min make ... Naa, de låter inge bra... Min man! Ja, de låter bättre...inte bra, inte lika klinkande bra som fru eller hustru, men bättre än make.
Har ni nå bättre förslag kanske?

Hittade pappret som jag fick av prästen Hanna när hon va här... Dom där saaa-ans 4 meningar som jag måste klämma ur mig ... och utan att gråta säger min blivande!!?? OMÖJLIGT: Jag börjar ju böla NU, hur ska de då inte bli när man är helt iordninggjord, nerverna är utanpå, allt å alla är så kärleksfulla å glada ... Vattenfast mascara är ju ett måste.
Skönt tänkte jag när jag fick veta att han ska säga sina meningar först, då kanske det är han som börjar gråta innan mig ... HAH, eller hur... När han kommer titta på mig med sina kärleksfulla bruna fina ögon och säga dessa fina saker kommer hela tårkanalen sprängas ... Det är kört, hur jag än vrider å vänder på de så kommer jag böla ... Först och sist ... så är de bara!!

Vi har tittat på en skiiiitdålig film, trots Clooney och Pitt, APdålig...
Efter lite bubbelatten å en cigg så ska vi nu rensa papper :)

1 kommentar:

Syster sa...

Åååååhhhh.... Så fiiiiiina!!!
Inte kokt att du snart är där!
Puuss