... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 4 augusti 2009

Semester

Det har inte blivit uppdaterat då internet saknats, så nu vet du de syster ;)

Jag hade helst velat skrivit lite varje kväll för nu är nästan allt man upplevt borta fast man tror man ska komma ihåg det ?!

Veckan i Halmstad va jättebra förutom vädret :/ Vi hann med mkt iaf och pengarna rullade, tur vi har sparat hela året för herreminjesus vad det kostar med 4 barn! Allt har gått åt + lite till... Jaja, det va värt varenda krona iaf!
Det vi har gjort är:
Äventyrsland; 2 ggr
Fun City i Varberg; där var vi i 9 timmar!!
Busfabriken
Badhuset; 2 ggr
I runda slängar kostar dessa 6 aktiviteter ca 6000:- ... Sen är det glass, dricka å sånt där billigt ni vet :-) NOT...

Har såklart agerat papparazzi som vanligt :-) Har knäppt 1100 bilder :-D Efter jag gått genom dom å rensat kanske det blir 200 ... Seeeeeen :-D :-D har jag fått min födelsedagspresent lite tidigare av min älskling - En ny KAMEERA *jublar mig hes* Den är så fiiiin!! Det blir så fiiiiina bilder!! Jag är i sjunde himlen!! Så många roliga och coola finesser så jag blir helt till mig, pluggar instruktionsboken :-D

Vi kom hem igårkväll, vi packar om, tvättar upp de sista och åker till landet om 1 timma.
Malin med barn och Joel ska med .. Mycket trevligt!! Drinkmix och spel är nerpackat :-D

På torsdagkväll kommer vi hem, packar upp, tvättar och drar till Uppsala på fredag - Reggaefestivalen ... Vi tar ur alla säten bak och sover i bilen :-D Har en klasskompis från gymnasiet som bor där så dit ska vi åka å duscha, 2 flugor på smällen; bli ren och får träffa henne igen, ska bli jättekul!!

Jag har nu försökt ladda upp lite bilder men de blir bara error :( Förstår inte varför... Kommer lägga in på FB men alla har ju faktiskt inte de *pikar absolut inte min syster* :)

Inga kommentarer: