... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 10 augusti 2009

Semestern slut

Snopet ... Nu har 4 veckor gått redan!! Ledig idag och imorrn visserligen då brudarna ska skolas in på 6års men sen börjar allvaret...

Albin är på fotbollsträning och jag ska snart ställa in Vällingby på gps:en och åka å göra de sista med klänningen!

Allt med bröllopet går väl bra, tror jag :) De märks på dagen om man glömt nåt :-D Inte hela världen...De kommer bli världens bästa dag och kväll iaf!!

Inte länge kvar då heller tills mina älsklingar - Anna, Kattis, Patrik, Maria och Lady Di kommer ner å bor hos oss *LÄNGTAR* Ska försöka få ledigt på torsdan så vi kan vara tillsammans heeeela tiden :)

Ska få ihop bordsplaceringen oxå och maila till världens bästa toastmadame!! Några som tatts bort och några som tillkommit, men nu får det vara bra med ändringar :)

Nähä, ingen idé å dra ut på eländet att köra iväg själv :/
Vi hörs....hoppas jag!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Det går bra att köra......jag hållerr på dig! =)
Snart snart kommer vi....jippijihooo! Längtar som ett tok!
Puss

Syster sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, syster yster!
Puss