... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 1 mars 2010

Scrapping

Nu har jag hittat en massa bra sidor som jag följer, får tips och idéer ifrån ... Detta är så roligt, lite beroendeframkallande :)
Jag håller nu på med bilderna från vårat bröllop. Tänkte knäppa lite kort så får jag höra vad ni tycker - förhoppningsvis :)

Jag skulle väldigt gärna vilja länka till dessa sidor men jag fattar inte så mkt :/ Har försökt gjort en länk vilket visar sig då jag klickar publicera om det funkar...

Skulle få in slidshowen jag gjorde förut på sidan så den alltid är med (för jag har sett andra sidor som har så) men jag fick inte till de, de fick bli som ett vanligt inlägg. Det tråkiga då är ju att den försvinner då jag fyller på med nya inlägg :(
Nån som vet hur jag får in den bestående till vänster??

2 kommentarer:

citronlime sa...

Åh vad spännande! :)
Man fastnar snabbt i denna underbara hobby :)

ScrapMyran sa...

Så roligt att du blev inspirerad av min blogg - det värmer otroligt mycket att få en sån fin kommentar!! Välkommen in i en fantastisk och som du sa, beroendeframkallande värld, har man en gång börjat är det svårt att sluta. Du ville ha lite hjälp med bloggen också, är ingen expert men om du tex. vill ha en lista med länkar till dina favoritbloggar i vänsterspalten (sidebar) så kan du gå in under "Layout" (i instrumentpanelen) och så väljer du "Lägg till Gadget" Där kan du sedan välja massor med olika saker tex. "Bloggfavoriter" och då får du en sån där lista. Det går också att välja "slide" på samma ställe men då hamnar den ju inte högst upp på sidan...testa att lägga en i sidebaren först och sedan dra elementet till den översta rutan i "layoutfönstret"...usch, det där kändes fruktansvärt opedagogiskt beskrivet....Testa och återkom om du undrar något mer =)