... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 25 mars 2010

Grattis syster

Som fyller år idag .. Hurra hurra hurraaaa...

Betyget fick jag och det blev MVG *malligast* Det tråkiga var att jag inte kunde vara med på avslutningen å gå ut å käka med klassen för jag låg i kräksjukan hela veckan :( Har nog aldrig tyckt så synd om mig själv i hela mitt liv!!

Lady Di from Noooorge har fått sitt lilla mirakel, 7 veckor förtidigt - välkommen till världen lille Casper. Mina danskompisar Frida och Daniel har fått sitt andra barn, Tove har fått en lillebror i Måns - Supergrattis till er...

Jag har fått en timmes thaimassage (AAAJ) och sen 1 timme taktilmassage (Mmmmm) av Elin idag - Tusen tusen tack vännen!! Bra att ha vänner som behöver träna :) Sen drack vi lite kaffe och fnulade på vad vi kunde hitta på så vi kan bli rika å slippa vända på varenda krona :/ Kom inte på nån bra lösning dock .... Tips mottages tacksamt!!

Nu är det bäst att jag rastar djuret...

Inga kommentarer: