... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 22 februari 2010

Överraskning...

I nov bestämde jag, Danne å Kattis att vi skulle åka upp i feb då ett bra band spelade i Junsele och så skulle vi överraska Anna. Har bitit mig många gånger i tungan för att inte försäga mig, och i skrift oxå för den delen.
Det gick bra, Anna blev bra chockad när vi stod i hennes kök :)

Fick härliga danser med Micke och nån ny stjärna som jag kommer leva länge på, den nya stjärnan blev väldigt glad när vi började dansa (de va jag som bjöd upp första gången) Jag citerar - OJ så duktig du va, jag kan busa runt hur mkt som helst och du bara följer *mallig*
Hade en väldigt bra helg - så klart, med alla kära vänner!

Rls:en levde dock 3:e världskriget efter dansen både fre och lördag :( Trodde inte (eller kanske mer att jag inte VILLE) att dans skulle resultera i samma som annan träning :( Men men, gick väl bra å se melodifestivalen ståendes... I bilen på väg hem flera skov, ganska surt!

Life goes on...

1 kommentar:

katarina sa...

Mkt bra idé tycker jag det va! Tack för en trevlig helg....puss