... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 20 oktober 2009

Vab

Det är vad jag gör ... Albin har en fruktansvärd hosta, en ansträngande andning ... Hemma igår och idag! Skulle nog helst vilja vara hemma med honom imorrn oxå men har eftermiddagen bokad :/ Har messat hans pappa för att fråga om han kan vara där 2 timmar, vi får se när han svarar... Kanske kan vara på Dannes jobb annars!??! Det har jag inte tänkt på, de vore nåt såklart...

I alfapetvärlden har jag gått med i en klan efter mkt tjat *mallig* Denna vecka startar turneringen och igår pratade jag med tjejen som jag ska möta 4 ggr, det kan alltså bli 4-0, 3-1 eller 2-2. Nästa vecka är det en ny människa jag ska möta 4 ggr osv och sen v 50 är jag förhoppningsvis med i finalen :)

Väntar fortfarande på mitt körkort !! Mitt nya Visakort har jag fått där bröllopskyssen så fint pryder framsidan :)

Nu är det dags för lite kaffe...

1 kommentar:

Syster sa...

Hälsa krya på och en kram till lillprinsen från moster.