... Kärlek ...

... Kärlek ...

fredag 23 oktober 2009

SOVIT

med stort S ... Vi gick å la oss kl 8 igår!!? Vi va så trötta, mysigt sen å bara ligga där... lyssna på musik, prata å kramas... Somnade före 9 tror jag och vaknade av att telefonen ringde - kl 11!??!?! Cirkus 14 timmars sömn... Fortfarande ont i halsen och förkyld så jag behövde nog det!

I eftermiddag ska jag å mams gå ut å käka och sen gå på bio - Allt för min syster... Linda ska vara osminkad :)

Imorgon ska jag å älsklingen åka till ett hotell å käka frukost ... Mmmmm :) Han skulle först bjuda mig på brunch i Enskede men dom hade endast öppet på söndagar (knäppt) så nu åker vi till ett hotell istället och käkar den underbara frukosten :))

Efter det åker han ner till Skänninge med Joel och jag tar Albin, Emelie och Lelle in till Globen för Walking with dinousaurs ... Ska bli vääldigt spännande!!!

1 kommentar:

Syster sa...

Hej gumsan!

Du och jag är lika duktiga på att uppdatera. ;0)
Hoppas allt är fint.
Puss och kram