... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 22 juni 2009

Göteborg

Jaa, de é nog dagens ord! Ni som känner mig vet att mitt körkort sträcker sig till Skärholmen... Nu skulle jag köra till Göteborg - and i fucking did it!!! Fruktansvärt var det med MASSA bilar, cyklister, mopedister och spårvagnar och bussar... Fel körde vi (jag) oxå.. Jag trodde höger men dom i bilen sa nej, rakt fram ... vilket då va fel, vi skulle kört till höger. Maaaaammmmaaaa *andas andas* Daaaaaaanneeeee *andas andas*

Men vi kom fram, levandes :) så ja, de gick ju bra....eller nåt! Jag gör det INTE frivilligt igen! Imorrn måste vi åka å tanka upp bilen tills hemfärden men de tänker jag inte göra förrns sent, då (helst) inga bilar är ute ... miss i nassen kanske !?

Vi gick å käkade väldigt god mat, strosade runt, köpte Göteborgspasset för 2 dygn vilket innefattade en väldigt massa bra saker som vi ska försöka utnyttja. Tror jag skulle vilja åka hit på löövsemester med min blivande. Paddan åkte... värsta turisten :) Men det va verkligen fint!!
Imorrn blir det Liseberg som ligger precis på andra sidan vägen av där vi bor - nice...

Det finns oxå, som ni förstår, oskyddat nätverk för oss boende vilket är väldans bra tycker jag :)

Men nu ska jag sova så jag orkar åka läskiga karuseller imorrn!

Inga kommentarer: