... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 25 september 2008

Vänner...

Stor skillnad på kompisar och vänner... Jag är lyckligt lottad med så fina vänner!! Min Eva ringer å frågar om vi ska vara vid huset något imorgon, om vi kommer få i oss nån lunch ... lunch!?!?!? Naa, de blir ju inte att man tar sig tid till... Bra, då kommer jag förbi huset med käk från Donken. Jag blir så RÖRD; Evas kommentar - va, men sluta de é ju bara hamburgare! Absolut de sista det är faktiskt... Tanken!! Hon kommer till oss med maten, vi slipper tänka, ta tid för att ta hem eller ta tid för att käka där - Du är guld värd min älskade vän!!

Sen har jag världens bästa mamma och syster oxå :) Dom ska laga mat på lördag som dom kommer till oss med... Betyder SÅ mkt! Jag älskar er...

Idag har Kajsa städat köket i huset ... 9 timmar *no comments*
Vi har fått ganska mkt gjort i lägenheten - såååå skitigt å dammigt, herrejeeeSUS...

Brudarna sover hos morfar så i morrnbitti lämnar vi Abbe tidigt på dagis, drar in till stan och skriver papper i Täby kl 10, hem å fyller Sharanen med saker vi är rädda om. Åker till huset å käkar lunch med Eva, Valle å Elliot :) Hämtar mer saker och skriver papper å får nycklarna till HUSET kl 15 *skriker av glädje* Efter de så är det fullt ös med att bära in Dannes alla saker från garaget och ev hämta mer saker här från lägenheten....
Som Alva skulle sagt - Shiit va ja längtaj till huset :))

Inga kommentarer: