... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 1 juli 2010

Time flyes...

Nu var det ett tag sen ... Skrivlusten har inte riktigt funnits där! Finns inte nu heller iof men nån rad ska jag väl få till

Massa har hänt, både roligt och tråkigt, inget jag orkar eller tänker gå in på...

Vi har köpt en paviljong, en hammock och en pool ... Väldigt hög mysfaktor på allt!!

Lady Di och Casper har varit hos mig i 4 dagar, de har varit såååå trevligt!! Tiden har gått alldeles för fort :(

Läst en artikel om RLS som jag fick av Eva, ska ringa min läkare på neurologen och prata om detta plåster. Tänk om de kunde bli "bra"!!

På lördag är det dags för bröllop, Camilla och Stefan ska knyta hymens kärleksband :)

Vi håller på att göra om vardagsrummet oxå, vi vänder på det så att säga... Vita väggar ska det bli, skönt att bli av med dessa ljusblåa som är nu, dom ser mer skitvita ut ...

Nu orkar jag inge mer ...

Inga kommentarer: